Leveringsmogelijkheden:
We bieden twee opties aan als het gaat om uw bestellingen: de meeste orders worden verzonden via de webshop. U kunt ook kiezen voor het ophalen avn uw order in Nijkerk: kies dan voordat u betaalt voor de optie ‘ophalen’. Hieronder zet ik alles op een rij wat betreft deze mogelijkheden.
1. Ophalen in Nijkerk op afspraak
Pure Paardenvoeding & Advies biedt u de mogelijkheid om uw bestelling af te halen in Nijkerk. Dit gaat op afspraak. Afhaallocatie is ons kantooradres Veldhof 25 – 3861XZ te Nijkerk. Graag appen voor een afspraak naar 06-49676909. Het is fijn als u dat op werkdagen doet.
Alternatieve ophaaladressen op afspraak:
Nijkerk – Ludmilla’s Hoeve – Slichtenhorsterweg 27, 3862NN
Apeldoorn – Remeha kantoor
2. Verzenden.
Pure Paardenvoeding & Advies verzendt pakketten met PostNL en GLS. Welke bezorger wordt gekozen is afhankelijk van het gewicht van uw bestelling. We kiezen het meest gunstige tarief. We hopen u z.s.m. de optie te kunnen bieden uw bestelling naar een afhaalpunt van GLS of PostNL te kunnen laten sturen. Heel handig als u overdag niet thuis bent en toch graag uw pakket snel in huis wilt hebben.
U ontvangt per mail de track and trace gegevens van uw bestelling, opdat u zelf de levering van uw pakket kunt volgen. Bij problemen altijd bellen 06-49676909. Als er problemen zijn met een pakket – u heeft een fout gemaakt in het afleveradres bijvoorbeeld – trek dan snel aan de bel. Zo kunnen we proberen te voorkomen dat een pakket met dit foute adres wordt verstuurd en onnodig retour komt!
De meeste bestellingen worden in dozen verstuurd. De daarvoor geldende tarieven staan hieronder.
Pure Paardenvoeding & Advies verstuurt op verzoek ook pallets. Voor meer informatie over de daarvoor geldende tarieven kunt u het beste mailen naar info@purepaardenvoeding.nl.
Verzenddagen/leverdagen:
Wij streven ernaar om de pakketten zo snel mogelijk te versturen. Orders worden van maandag tot en met vrijdag verwerkt tot 21.00 uur.GLS levert alleen op werkdagen, PostNl levert ook op zaterdagen uw bestelling.
Op eerste en tweede Kerstdag en op Nieuwjaarsdag worden geen pakketten verstuurd.
Wat als niet alle producten op voorraad zijn?
Alle producten in de webshop hebben wij normaal gesproken op voorraad; als een product tijdelijk is uitverkocht, wordt in de webshop aangegeven dat het product in nabestelling staat. Op de orderbevestiging die u per mail ontvangt, staat dan onder het product ‘nabesteld’. In verband met de hoge verzendkosten doen wij niet aan deelleveringen.
Gratis verzenden? Waarom niet?
Het verzenden van pakketten is een kostbare aangelegenheid. Die kosten moeten ergens mee betaald worden. Shops die doen aan gratis verzenden, werken met een opslag op de prijs van alle producten. Hoe meer u bestelt, hoe meer u uiteindelijk betaalt voor het verzenden. Dus ook als u uw producten ophaalt, betaalt u uiteindelijk mee aan de kosten van verzending.
Ik hou deze kosten liever van de productprijs gescheiden, opdat iedereen een eerlijke prijs betaalt.
De gehanteerde tarieven binnen Nederland voor levering aan huis/werk zijn.
Vanaf 7,25 Euro. De exacte verzendkosten ziet uw winkelmandje voordat u afrekent.
Leveringen aan afhaalpunten zijn mogelijk voor pakketten (informatie volgt zodra beschikbaar)
De gehanteerde tarieven binnen België zijn:
Verzenden vanaf 9,95 volgt Euro.
Retouren:
Wordt een pakket geweigerd, niet op tijd opgehaald bij een afhaalpunt of blijkt het adres dat u heeft doorgegeven incorrect, dan zijn daar kosten aan verbonden. Pure Paardenvoeding & Advies moet deze kosten en de kosten voor een eventuele tweede verzendpoging naar het juiste adres aan u doorberekenen. U kunt deze additionele kosten meestal voorkomen door uw track and trace mail goed in de gaten te houden.
De minimale retourkosten zijn 5,75 Euro per pakket. De kosten voor het opnieuw verzenden zijn de in de webshop gehanteerde tarieven.